Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Conditioner αντί για σαμπουάν; Νέος τρόπος να λούζεις τα μαλλιά σου


Kαλημέρα! Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας ένα μυστικό για τα μαλλιά. Έχεις σκεφτεί ποτέ να παραλείψεις το σαμπουάν όταν λούζεσαι; Θα μου πεις, μα πως θα καθαρίσουν αν δεν βάλω σαμπουάν; Και όμως, χρησιμοποιώντας μόνο το conditioner, τα μαλλιά σου και θα καθαρίσουν και θα τους δώσει μια έξτρα ενυδάτωση. Τα περισσότερα conditioner περιέχουν όλα εκείνα τα συστατικά που χρειάζονται για να έχεις καθαρά μαλλιά.

Αν δεν θέλεις να “παρατήσεις” τελείως το σαμπουάν, μπορείς κάθε 2-3 λουσίματα να το χρησιμοποιήσεις και να έχεις τα αποτελέσματα που θα είχες ακόμα και αν το χρησιμοποιούσες καθημερινά. Και δεν το λέω μόνο εγώ. Ο κομμωτής μου, ο οποίος είναι από τους καλύτερους, μου έχει πει ότι το πολύ σαμπουάν μόνο καλό δεν κάνει στα μαλλιά μας. Επειδή τα σαμπουάν περιέχουν ισχυρές καθαριστικές ουσίες πολλές φορές είτε ξηραίνουν τα μαλλιά μας, είτε τα θαμπώνουν είτε προκαλούν διάφορα προβλήματα στο κεφάλι μας, όπως ξηροδερμία κλπ. Από τότε που ακολούθησα την παραπάνω μέθοδο, είπα αντίο στην ξηροδερμία που τόσο με ταλαιπωρούσε και τα μαλλιά μου είναι πιο υγιή από ποτέ.

Πώς θα απλώσεις το conditioner;
Με τον ίδιο τρόπο που θα χρησιμοποιούσες το σαμπουάν σου. Άπλωσέ το σε όλο το μήκος των μαλλιών – επιμένοντας περισσότερο στα μήκη παρά στις ρίζες --, κάνε μασάζ στις ρίζες και ξέβγαλε το προϊόν πολύ καλά με άφθονο νερό. Θα σου φανεί παράξενο αλλά το βασικό πλεονέκτημα αυτής της μεθόδου, είναι ότι, εκτός του ότι θα μειώσεις την συχνότητα που χρησιμοποιείς σαμπουάν, τα μαλλιά σου θα καθαρίσουν χωρίς να γίνουν λιπαρά.
Αν τα μαλλιά σου είναι μακριά και ξηρά, όπως είναι τα δικά μου, η μέθοδος αυτή θα σου αρέσει πολύ.


NATURAL BEAUTIES

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου